Monday, 16 November 2020

The Royal Singers - "Bratul Tau" To the Romanian viewers


BRAȚUL TĂU

1. E-o speranță pe cărare, Adăpost când drumu-i greu. Și când greșesc, când noaptea rătăcesc, Mă încred în El mereu!

2. Îmi oferă mângâiere, Mi-este punte peste hău. De obosesc, putere-n El găsesc, Mă ferește de-orice rău! R: Brațul Tău, stâncă tare, Mă conduce prin furtuni și prin pustiu! Ascuns în El, am scăpare! La umbra Sa e pace, eu știu!

3. E alături când sunt singur, (Ridicat) M-a ridicat când am căzut. (Când L-am chemat) Când L-am chemat, când tainic m-am rugat, Mi-a fost pavăză și scut!

R: Brațul Tău, stâncă tare, Mă conduce prin furtuni și prin pustiu! Ascuns în El, am scăpare! La umbra Sa e pace, eu știu!

Umbra Sa e protectoare Și nu mă tem nicicum de inamici! Chiar de-aș cădea, credința de-ar scădea, Voi vedea, El e aici!

R: Brațul Tău, stâncă tare, Mă conduce prin furtuni și prin pustiu! Ascuns în El, am scăpare! La umbra Sa e pace, e locul care-mi place! La umbra Sa e pace, eu știu!

E-o speranță pe cărare! Umbra Sa mi-e pace, eu știu!

 

YOUR ARM

1. There is hope on the path,

Shelter when the road is hard.

And when I err,

when I wander at night,

I always trust Him!

 

2. It gives me comfort,

My bridge is over the pit.

Tired, I find strength in Him,

Protect me from any harm!

A: Your arm, is hard rock,

He leads me through storms and deserts!

Hidden in Him, I escape!

In His shadow there is peace I know!

 

3. He's with me when I'm alone,

He picked me up when I fell.

When I called Him,

when I secretly prayed,

He was my shield and shield!

 

A: Your arm, is hard rock,

He leads me through storms and deserts!

Hidden in Him, I escape!

In His shadow there is peace,

I know! His shadow is protective

And I'm not afraid of enemies at all!

Even if I fell, my faith would not fall,

I'll see, he's here!

 

A: Your arm, is hard rock,

He leads me through storms and deserts!

Hidden in Him, I escape!

In His shadow there is peace,

it is the place I like!

In His shadow there is peace, I know!

There is hope on the path! His shadow is peace to me, I know!

 

 

 


 

No comments: